Z wykształcenia polonista-językoznawca i manager sztuki. Z zawodu nauczyciel praktyk i teoretyk. Badaczka edukacji alternatywnej, szczególnie francuskiej Ecole Moderne Celestyna Freienta. Dokładne obszary zainteresowań to edukacja poza murami klasy szkolnej, niwelowanie skutków Zespołu Deficytu Natury oraz współpraca i sieciowanie nauczycieli. Propagatorka 100 języków dziecka i podejścia Reggio Emilia. Odbyła liczne wizyty studyjne w szkołach poza Polską, szukając inspiracji do zmian. Na co dzień nauczyciel w bydgoskiej szkole międzynarodowej; nakłada ramy teorii na codzienne działania, dając miejskim dzieciom możliwość odetchnięcia w plenerze i doświadczenia dobrodziejstw piękna otaczającego nas świata. Idąc konsekwentnie tą drogą swoje codzienne zajęcia prowadzi w znacznej części w przestrzeni zewnętrznej, poza murami budynku szkoły.
Prywatnie poliglota, mama trójki trójjęzycznych dzieci.